Best Forex Trading Levende Rom


Live Trading Room. As av 1 1 2014 Vår chat har blitt avskrevet for vårt nye Handelshøyskole for handel og fra og med desember 2014. Vennligst rute alle forespørsler om handelsdiskusjoner der Årsakene til denne endringen er oppført her. Denne samtalen vil etter hvert bli integrert i brett Vi beklager eventuelle ulemper. Les alle bulletpoints under chat-vinduet Post og diskutér nåværende handler, strategi osv. Vår eneste mål er å hjelpe hverandre og sprette rundt ideer. Ingenting av emne og ingen spam. Vennligst hold dette fellesskapet rent og gratis. For å chatte, skriv inn et brukernavn og klikk på profillenken nederst i chatvinduet og opprett et nytt passord. Du oppretter ditt eget passord. Jeg trenger ikke å gi en til deg. Disse spores, og spammers misbrukere blir automatisk blokkert. Alle problemer, vennligst kontakt meg. For å lage et avatarbilde ved siden av navnet ditt mens du chatter laster opp ditt valgte bilde til nettet Du kan bruke bildeopplasteren rett over for dette Kopier Direct Link etter opplasting et bilde og lim det inn i e-postadressen feltet. E-postadressen er valgfritt for avatarer eller nettstedet ditt. Vi respekterer ditt privatliv, og du trenger ikke å offentliggjøre e-posten din. Hvis du har problemer med å få tilgang til chatterommet, kan antivirusprogramvaren din blokkere det Vennligst legg til og på listen over godkjente nettsteder. Hvis du prøver å få tilgang til brukernavnet ditt fra en annen IP-adresse-datamaskinplassering enn den du har konfigurert, må du opprette en annen. Kun ett brukernavn er tillatt per IP. Blog oppdateringer. Gratis Forex Chat Room - Åpne 24 timer om dagen, 365 dager i året. Dag Trading aksjer, futures, Forex og opsjoner innebærer betydelig risiko for tap Online Trading er ikke egnet for alle investorer eller Day Traders. Any Style of Trading er veldig risikabelt Trading kan føre til store økonomiske tap Det tar ikke lang tid for tap på montering Handelskapitalen må beskyttes for å unngå risiko Aksje, Futures, Forex og Options Transaksjon kan være risikabelt Pris kan bli påvirket av ukjente faktorer Liquidi tross for en handel kan være i fare Det er en utfordring for dagen å handle Stocks, Futures, Forex og Options Traders og Day Traders har potensial for profitt Ikke invester penger du ikke har råd til å miste Traders bør vurdere risikoen Traders bør vurdere risiko for tap Traders trenger kunnskapen til handel Avslutt hva du planlegger å oppnå når du handler Du kan eller ikke oppnår fortjeneste eller tap Du bør ikke prøve å kopiere resultatene Du er i fare for tap av noe eller hele din kapital og eiendeler Prisen kan bli påvirket av markedsaktivitet. Det er ingen finansiell risiko mens demo trading Demo trading er ikke i det hele tatt som live trading. Demo trading regner ikke med virkningen av finansiell risiko. Andre faktorer kan påvirke reelle handelsresultater. Markedsvirksomhet kan påvirke mengden tap av en eiendel Du kan opprettholde et totalt tap av innskuddsmarginer Du kan bli pålagt å sette inn flere midler for å opprettholde posisjonen Du kan ikke ha mulighet til å motstå tap Du kan ikke være i stand til å overholde Et visst handelsprogram Handelsresultater kan påvirkes av andre faktorer i markedene. Opplasting av utenlandsk valuta på margen gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye utnyttelsesgraden kan virke mot deg så vel som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Du kan også besøke NFA-nettstedet for ytterligere informasjon. Du er enig i ikke å bruke informasjon som er gitt, andre enn for deg selv Vi er ikke ansvarlige for data eller innhold du bruker fra denne nettsiden Vi er ikke ansvarlige for eventuelle feil eller handlinger du tar fra å bruke info på dette nettside Vi kan kun gi linker for din bekvemmelighet Du er ansvarlig for lenker du har tilgang til Du er ansvarlig for bannere du har tilgang til fra vår side Vi er ikke ansvarlige for tjenester du kan få tilgang til fra vår side Vi er ikke ansvarlige for eventuelle skader eller kostnader du pådrar seg fra vårt nettsted Vi trenger ikke å bli registrert som megler Vi trenger ikke å være registrert som forhandler For informasjon om risiko mens Day Trading besøker SEC nettsiden. GTR s største kritiker. Psykologer til Simon and. Global Trade Room. For Getting Det er feil. 1 Online Trading Education. GTR Bare fortsetter å bli bedre. Se hva alt oppstyret handler om. Vil du ha mer trafikk. Denne enestående portugisiske opplevelser Den beste måten å oppnå, er at du har et stort potensial i hele verden. Goblinus globalus fantumo tubus dia montes. Scelerisque kursus dignissim lopatico vutario. Montes vutario lacus quis preambul den lacus. Leftomato denitro oculus softam lorum quis. Spiratio dodenus jul gulleria tix digit. Dualo passeremus lacus quis preambul pat turtulis. Scelerisque kursen dignissim lopatico vutario. Montes vutario lacus quis preambul lacus. TILSKRIFTER TIL VÅR NYHETSBREV OG START ØKER DIN RESULTAT NÅ. Vi deler aldri din e-post med tredjepart. SIKKERHET TIL NYHETSBREV. Turpis er avgjørende for å ha en god handel, ikke noe for deg, og det er et godt tilbud for deg og din adipiscing-kunde. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar. FREE Live Forex Trading Room . Når du registrerer deg for mitt neste GRATIS tradingrom, kvalifiserer du deg til en gratis 10-dagers prøveversjon av min støttestyrkeindikator og Apollo valutastyrke meter. Det neste GRATIS handelsrommet er tirsdag 4. april. I det vil jeg vise deg hvordan du kan handle med Trend linjer Alt som registrerer kvalifiserer for 10-dagers gratis indikatorprøve Klikk nedenfor for å registrere deg. Hei og velkommen til siden min som snakker deg gjennom hva du kan forvente når du registrerer deg for mitt Månedlige Free Forex Trading Room. Hver måned, som vanligvis er første mandag i hver måned bortsett fra når det er helligdager på den mandagen, bruker jeg rundt 2 timer i et GRATIS Forex trading room Du kan registrere deg for den neste på høyre side av denne siden. Viktig Everybo dy som registrerer for det frie handelsrommet blir sendt et videoopptak av arrangementet, slik at hvis du ikke kan gjøre det LIVE, kan du lene deg tilbake og se handelskammeret på din fritid på et senere tidspunkt. Det er umulig å dekke hele mitt handelssystem i et gratis handelsrom, så det jeg prøver å gjøre er å velge et aspekt av systemet og dekke det om 2 timer. For eksempel er en viktig del av systemet mitt bruk av horisontale støttemotstandslinjer for å markere viktig valutaparepris poeng. Andre viktige deler av systemet er. Valuta Styrke og svakhet hvordan å vite hvilke valutaer som skal handles og i hvilke tidsrammer. De tre lysemønstre Det er tre lysemønstre jeg ser etter når jeg har fullført min styrke - og svakhetsanalyse. Hvordan velge en handelskandidat Denne prosessen er i seg selv en ferdighet som kan læres. Hvordan kan du bruke en hvilken som helst av fem Forex-strategier for å handle hver dag. Hvordan eliminere noen av handelskandidatene til å forlate meg med en håndfull handelsmuligheter . Å utarbeide hvilke handelsmuligheter som gir den beste matematiske sannsynligheten for er den vanskeligste delen jeg kaller den siste 20 av prosessen. Disse er hoveddelene av mitt handelssystem, men det finnes en rekke andre elementer jeg også lærer som ikke er oppført her. Systemet er ikke komplisert Langt fra det Det er et av de enklere handelssystemene du finner på internett. Det er imidlertid fortsatt mange komponenter og alle krever en læringskurve. Derfor håper jeg at du kan se det det ville være umulig å gi et komplett og fullstendig bilde av handelssystemet i et enkelt gratis handelsrom. I hvert handelsrom prøver jeg å ta en eller to elementer av systemet og dekke dem så godt jeg kan. Fra tilbakemeldingen Jeg får fra deltakere det jeg lærer i de frie handelsrommene, er veldig godt mottatt. Mitt mål i hvert gratis handelsrom er å lære noe som alle lyttere vil finne nyttige i sin handel, selv om jeg aldri hører fra dem. Her er en kort video explai mer om Free Forex Trading-romene jeg utfører hver måned. Neste Free Forex Trading Room er på. 5. september 2016 klokken 14.00 UK klokken 9.00 på New York time. Jeg vil vise deg hvordan jeg handler Forexen Rebound strategi. Du trenger ikke å delta ALLE som registrerer få den innspilte videoen samme dag Klikk her for å registrere. Her er registreringslenken Du vil bli omdirigert til en side som ber om din e-post og navn. Jeg trenger IKKE din faktisk navn Jeg trenger bare den riktige e-posten for å sende deg videoopptaket, så vær så snill å skrive inn noe i navneskuffene hvis du vil være anonym. Jeg har virkelig likt å delta i Trading Rooms og har lært mye i løpet av den tiden. Jeg har vært involvert i over 4 måneder og føler at tiden er kommet for å fly solo herfra Min handel har blitt langt mer målte og konsekvente som på ingen måte skyldes din veiledning. Mange takk og hold kontakten. Peter Skinner Nå en full tid trader. Trading Education hvordan det skal b Jeg er ingen gimmicks, bare tålmodighet, hardt arbeid og disiplin som kreves for å følge en utmerket lærer. Mark Boardman er en veldig god lærer og handelsmann Å ha vært en aktiv handelsmann i nesten førti år Mark har lært meg noen ting Støtte og motstand har tatt på nye noe som betyr at jeg aldri legger noen handel uten å være sterkt klar over støtte og motstand som professor Boardman lærte. I den rare, twilight-verdenen i Forex, hvor den intetanende nybegynnerhandelen sannsynligvis vil bevise lett kjøtt for conmen og rovdyr som fanger i dypet, er Mark Boardman en forfriskende, rettferdig og ærlig person. Han forteller det som om det er Han er også en ekspert kartleser Det er ingen enkel vei til suksess i dette markedet, men hvis handelsmannen er villig til å finpusse sine ferdigheter innen grafikklæringen i mange måneder, vil han med Marks hjelp begynne å se de beste mulighetene og forbedre sin handel ettersom jeg har handlet Forex i fem år, og Mark er absolutt blant de beste mentorene jeg har kommet over hans handelsrom passer både for nybegynnere og de med mer erfaring, men som ennå ikke har funnet sin edge. His avslappet og uformell læringsmetode er lett å fordøye Han er klar og villig til å gjenta forklaringer, så veldig velkommen til en nybegynner som meg.9 Grunner til at et levende dagshandelsrom er dårlig for deg. Hvor mange av dere har hørt om en levende dag trad ing rom Har du noen gang vært i en før. Jeg har abonnert på omtrent 3 handelsrom over karrieren I dette innlegget vil jeg dekke i detalj. De 9 grunnene til at dagligdagshandelsrom fortsetter å mislykkes abonnenter og hvorfor du bør unngå dem helt. 1 Live Day Trading Rooms er altfor dyrt for gjennomsnittlig Joe. Når du ser prisene på disse rommene, er de helt latterlige Jeg har sett nettsteder som spenner fra noen få hundre dollar per måned helt opp til noen få tusen Den triste ting husker jeg om jeg kom på et nettsted som tilbød et rom for 20 dollar i måneden, husker jeg ikke noe jeg gir denne fyren pengene mine 20 dollar i måneden, han må være fryktelig Som forbruker hater du å bruke betydelige penger på et rom uten å vite om det er ekte eller ikke, men du liker heller ikke ideen om lavprisleverandøren. På et tidspunkt bestemte jeg meg for å handle futures For meg var det en enkel beslutning, fordi jeg kunne bruke mer innflytelse Selvfølgelig tenkte jeg på nedsiden risikoen for alle 10 minutter før jeg presset gjennom min frykt hva tenkte jeg gjorde et Google-søk etter futures trading rom, og så på noen vurderinger og meldte meg på en på 250 dollar per måned jeg huske å tenke på meg selv dette er litt penger jeg quic Kly rasjonaliserte denne logiske tanken ved å si at guruen vil gi meg mange års kunnskap, så pengene er godt brukt. På den tiden hadde jeg bare 5k dollar på futures-kontoen fordi jeg ønsket å skalere. Så før jeg satte noen handler, var jeg allerede nede 5 for måneden etter å gi guru henne kuttet. Nå ser tilbake, var flertallet av folkene i det rommet sannsynligvis som meg. De hadde lite penger, der hesitant på å stikke inn i terminsmarkedet, slik at det ga noen 250 per måned for fremskritt skyld føltes som den riktige tingen å gjøre I virkeligheten hadde guruhandleren måtte vært den beste handelsmannen på planeten Jorden for å få tilbake de 5 månedene etter at du har fakturert provisjoner og avgifter. Hvis disse rommene virker dyre for deg, er de disse handelsfolk vet at antall interesserte er få, men de vet også at folk i stort behov er villige til å betale. Så før du gaffel over noen få hundre eller noen få tusen dollar i måneden, finne ut hvor mye du må gjøre igjen før du handler Ualt tjene en fortjeneste Jeg slår på tallene ikke legger til. 2 Når du begynner, kan du ikke stoppe. En ting jeg skjønte etter å ha vært i rommet for en kort periode, var det handelsmenn som hadde vært der en stund, jeg spurte dem aldri privat, men den stemningen jeg fikk var i mange måneder eller år Årsaken til at jeg kom til den konklusjonen var at de var så utsatt for guruhandleren. Det føltes nesten som en kult på en måte. Når noen skulle skrive et spørsmål i gruppekatten, ville noen av abonnentene svare før guruen hadde en sjanse Som hun ringte ut kjøp og salg av ordre, ville de henge på henne hvert ord. Som en narkoman var de hekta på sine handelsrekommendasjoner. Et sted underveis mistet abonnentene deres tillit eller hadde aldri det i det hele tatt og følte det var best å gå deres handelsbeslutninger opp til en profesjonell. Så spør jeg deg, hvorfor føler du at du må abonnere på et handelsrom Når du først abonnerer, hva er planen din å bryte for å få dine egne handelsbeslutninger. Nå husker jeg bodde gjennom dette, så jeg kjenner standardresponsene.1 Hvis jeg tjener penger, hvorfor avslutte handelsrommet 2 Hvem bryr meg om jeg ikke forstår handelsmetoden fullt ut hvis jeg tjener penger 3 Hvorfor gå gjennom en bratt lærekurve hvis jeg bare kan lære av noen andre. Hvis du svarer ja til noen av de ovennevnte spørsmålene, kan jeg nesten garantere at hvis du begynner å abonnere på en guru, vil du trolig bruke mer penger enn du vil gjøre med din nye, funnet rådgiver. 3 De har ikke tid til å trene deg. Når du ser gjennom tjenestesiden og produkttilbudene, er det alltid mye snakk om utdanningens del av tjenesten. Handelsguru lover å svare på alle spørsmålene som lever i handelen rom De kan til og med gå et skritt videre og lover å svare på spørsmål etter at markedet lukkes. Det du raskt vil innse, er de som handler kanskje ikke kan lære. I løpet av handelsdagen er disse gurusene så opptatt av å legge sine bestillinger de ikke har tid til å bryte ned sine handler Husk at dette er en dag for daglig handel Tiden de bruker, tegner en trendlinje for å illustrere deg hvorfor de kjøpte breakout, kunne avlede oppmerksomheten akkurat nok slik at de kunne miste på en annen handel. Etter at markedet lukket Det er sannsynligvis et dusin eller flere abonnenter på rommet som fortsatt henger på for QA. Fra min erfaring er spørsmålet fra abonnenter mer enn det som er gjort og hvorfor er himmelen blå. Folk ser fo ra respons som bryter ned alt som gikk inn i valg av handel Fra inngangsprisen, stopper ordrer og til slutt bokføring av fortjeneste forhåpentligvis Men gurusene vil holde samtalen stramt, helst mindre enn 1 minutt slik at de kan svare på alle spørsmålene Denne mangelen på engasjement fører deg til en konklusjon, du trenger en-mot-en-coaching Ja, du gjettet riktig, det vil også koste deg. La meg spørre deg et spørsmål Hvis folk kjøper et abonnement på en live day trading room , er de egentlig ikke kjøpere av tilgang til informasjon, men hvorfor ville guru noensinne ønske å utdanne deg fullt ut på deres metodikk. Er det ikke trading rom hvordan de virkelig tjener pengene sine. 4 Hva er deres grad av ansvar. Mens i rommet hadde guru noen ikke så gode måneder Fra det jeg husker, dekket min handelsfortjeneste ikke kostnadene ved tjenesten. Hva var min tilbakemelding på det tidspunktet Teknisk ga hun en tjeneste, det Det var bare ikke så bra. Nå er det noen få dagers handelsrom som tilbyr tilbakebetaling av tjenester hvis de er nede i måneden. Men hvordan måler vi disse fortjenestene. Den gurus jeg fulgte aldri viste deres personlige handelsopplysninger. De ville skrive over instant messenger deres inn - og utgangspunkter Hvem skal si at de hevdet å fylle på visse prispoeng som magisk tillot dem å vinne profitt hver måned. Så hva forventer du fra lagerguru Hva vil du gjøre hvis guruen ikke er lønnsom for en uke eller til og med noen få måneder Hva er ditt avskjæringspunkt. 5 Du får aldri sine fyllinger. Jeg ville sitte der og ventet på anbefalingen å komme gjennom. Jeg ville plassere bestillingen min innen 30 sekunder etter varselet, men jeg ville aldri få fylling av guru. Ikke sikker på om dette går tilbake til gjennomsiktigheten av fyller som diskutert under 4 eller hvis det var så mange mennesker fra rommet som alle plasserte de samme ordrene jeg ble priset ut. Hvis tjenesten var for sving eller langsiktig investering, var tidselementet mellom handelssignalet til meg å plassere ordren sannsynligvis Vær imidlertid et ikke-problem Men når du snakker om et dagligdags tradingrom, hvor overskudd kan komme i kvartpoeng, og dette nivået av slippe er et stort problem. Dere tror du at du vil få de samme fyllene som guru Kom igjen , vær ærlig. 6 Du vil aldri være i stand til å utføre alle sine handelsrekommendasjoner. Slik får de deg De fleste av menneskene i live-dagers handelsrom handler ikke for å leve Ville du plassere hele velferden til familien din på et system du gjør ikke vet inn og ut Vil du risikere maten på barnbordet ditt med noen du aldri har møtt personlig? Selvfølgelig ikke dette er grunnen til at flertallet av folkene i handelslokaler har heltidsjobber og ønsker å tjene litt penger på siden ved å plassere noen få handler om dagen Guruer vil sende ut varsel om varsel hele dagen Problemet er du kanskje i et møte eller til lunsj med en klient og bare ikke kan bryte unna. Det er urealistisk å tro at du vil kunne utføre mer enn 80 av handelens anbefalinger fra guruen. Nå har vi et dilemma guruen vil kreve en retur på x prosent for måneden. Men når du ser på ditt handelserklæring, vil det generelt være mindre. De to hoveddriverne for deltaet er det faktum at du ikke få de samme fyllene og y du har sannsynligvis savnet 20 av handlingene plassert. Disse to elementene vil etterlate deg uten en måte å virkelig måle dine handelsresultater mot guru. 7 Hvorfor skulle de opprette et handelsrom hvis de er så vellykkede. Kunn deg selv dette grunnleggende spørsmålet, hvis du hadde et handelssystem som nettopp du ser alvorlig fortjeneste, hvorfor vil du gi den bort for noen få hundre dollar i måneden? Guruer vil fortelle deg Det handler om pedagogisk brikke, men de tar ikke tid i løpet av markedet for å gi seminarer eller ta telefonsamtaler. Ta et minutt for å lese guru s om oss siden eller deres kopi gjennom hele deres nettsted. Føler det seg som de prøver å utdanne deg eller selge deg på hvorfor du bør kjøpe sin tjeneste. 8 Du lærer deg aldri. Lære å handle handler om å gjøre feil Du vet det hele vi gjør som vi starter som barn og fremgang gjennom livet Mens foreldrene dine er der for å hjelpe deg med å guide og forme deg underveis, har du alltid akkurat nok tid til å gå ut og prøve ting din måte Disse små forsøk på å oppnå uavhengighet er det som gjør at din sanne personlighet kan skinne og komme gjennom Er handel noe annerledes Når får du lov til å gjøre en feil hvis noen forteller deg hvor mange ganger du kan puste inn et øyeblikk Når guru s-systemet begynner å ha en åpenbar feil at intuisjonen din kan se klart som dag, hvor kan du anbefale den lille forandringen til handelsreglene? Å det er riktig, du kan ikke, du er bare å sitte der og være takknemlig for at du er en av de få seter som kan lære av den store. 9 Hvordan skal du følge med og handle. Jeg ville ha opp mine 3 skjermer og da ville jeg bruke min fjerde skjerm for å se på guruens handler. Siden guruen brukte en annen handelsplattform, og hun skiftet mellom skjermene jeg var prøver å følge all denne handlingen mens jeg kontinuerlig oppdaterer bestillingslinjen min. Jeg ville her rope ut noe om e-mini, men jeg var ute og se på min andre skjerm fordi jeg prøvde å finne ut hvordan hun kom opp med sine anrop Ikke en fin måte å lære folk på. Da ville det være disse lange pauser i stillhet når det ikke skjedde noe i markedet. Hun ville chime i hvert 15. minutt eller så og ringe ut de viktigste nivåene vi så på, men for meg var det bare hevet mine angstnivåer jeg ville slå min datamaskin høyttalere helt opp, så det var ingen måte jeg ville savne henne å si noe fordi noen ganger ville hun hviske gjennom mikrofonen, det er som at hun ville bli super stille når hun fokuserte. Mesteparten av ganger når disse bryter hvem Jeg går på, i stedet for å studere, jeg vil begynne å drømme. Det er ikke at jeg ikke vil lære systemet hennes, det er bare at hun aldri gikk inn i systemet på noen dybde, så jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne hun ga meg en handelshåndbok med noen få oppsett, men handel er ikke noe du kan mestre fra å lese noen få hundre sider og få sporadisk svar på et spørsmål her eller der. Du blir en mesterhandler ved å helt nedsette deg selv i handel. I konklusjon. Trading er virkelig en utforskning hvor du lærer hvem du er i kjernen Du skal fumle over deg selv og gjøre noen av de verste feilene i livet ditt Du vil stille spørsmål om du er god nok, og hvis du virkelig har det som trengs, vil du miste penger på veien, ring det til din handelsundervisning. Men hvis du holder deg til det lenge nok, vil du til slutt få tak i det og begynne å tjene penger med letthet Dette er modningsprosessen som alle handelsmenn går gjennom Som jeg liker å si, slutte å prøve å ta korte kutt gjennom livet, må flere mennesker begynne å ta trappen. Hvis du er på utkikk etter et alternativ til å leve handelsrom der du kan lære i et risikofri miljø, sjekk ut handelssimulatoren på Tradingsim Selv om jeg ikke kan svinge deg bort fra guristene, kan du i det minste simulere sine handler og forsøke å kutte sammen deres tilnærming etter timer. Vennligst ikke følg det rådet, jeg bare tullet. Relatert innlegg.

Comments